قوانین و مقررات

حساب کاربری و حریم شخصی:

حساب کاربری شما، با دریافت نام ، نام‌خانوادگی و شماره تلفن همراه شما ایجاد میشه.
مجموعه سارمو تمام تلاشش رو می‌کنه تا از اطلاعات شما به بهترین شکل محافظت کنه. پس خیالتون راحت باشه.

نوع ارسال و زمان تحویل محصول:

ما برای شما، ۴ نوع متفاوت ارسال محصول رو در نظر گرفتیم تا هر روشی رو که راحت‌تر بودید انتخاب کنید.

روش اول، ارسال با پست پیشتاز، که حالت پیش‌فرض برای ارسال به سراسر کشور انتخاب شده.
تو این روش؛ شما بسته‌تون رو اگر ساکن تهران باشید، ۱ تا ۲ روز کاری بعد و اگر ساکن شهرستان باشید، ۴ تا ۵ روز کاری بعد دریافت می‌کنید.

روش دوم، سارمو اکسپرس، این روش مخصوص سفارش های مربوط به شهر تهران است، شما هر کجای شهر تهران باشید بعد از ثبت سفارش به صورت سارمو اکسپرس سفارشتون رو حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری تحویل خواهید گرفت.

روش سوم، ارسال پستی ویژه است که بر اساس اون، بسته‌تون رو ۲ الی ۳ روز کاری بعد دریافت می‌کنید.

روش چهارم، مخصوص ساکنین شهر تهرانه که در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب از طریق پیک انجام میشه. هزینه این روش مطابق با زمان و مکان ارسالتون متغیره و به عهده شماست. اما سارمو حواسش هست اون رو تو بهترین زمان ممکن در طول روز انتخاب کنه که برای شما هزینه کمتری داشته باشه.

توجه:❗ حتما به این موضوع دقت کنید که روز کاری، از زمان رسیدن بسته به پست حساب میشه و آماده کردن و بسته‌بندی اون هم، ۱ یا ۲ روز زمان میبره.

شرایط تعویض و مرجوع:

رضایت مندی و تحویل محصول با کیفیت به مشتری همواره از اولویت های مجموعه سارمواستایل است و همواره مجموعه سارمواستایل در این راستا تلاش می کند تا هر سفارشی در شرایط مطلوب و آسودگی خاطر به دست مشتریان عزیز برسد. با وجود این ممکن است گاها به دلیل خطای انسانی مشتریان عزیز پس از خرید با مسائلی روبرو شوند یا به هر دلیلی از محصول خوششان نیاید که در چنین مواردی ، خدماتی در چهارچوب خدمات پس از فروش درنظر گرفته شده است.

تعویض و مرجوع سلیقه ای:

به دلیل خرید اینترنتی، زمانی که محصول به دست مشتری میرسد ممکن با تصورات قبلی با توجه به عکس ها و توضیحاتی که از محصول مشاهده کرده است متفاوت باشد، لذا بعد از خرید و دریافت سفارشتون، اگه به هر دلیلی محصول رو دوست نداشتید می‌تونید تا ۲۴ ساعت بعد اون رو مرجوع کنید (تاکید میکنیم که با توجه به اینکه زمان تحویل محصول توسط اداره پست یا سارمواکسپرس در سیستم ثبت می شود نهایت تا ۲۴ ساعت بعد فرصت دارید که به آدرس مجموعه مرجوع کنید). پس حتما بلافاصله بعد از تحویل گرفتن خریدتون، اون رو چک کنید. مرحله بعد زمانی که محصول به دست تیم پشتیبانی سارمواستایل رسید سفارش مرجوع شده چک میشود که کاملا سالم و در شرایط اولیه ای که برایتان ارسال شده است باشد. در صورتی که محصول سالم باشد (اتو نشده باشد، از بوی متعارف خود خارج نشده باشد، محصول چروک نشده باشد، با همان بسته بندی که برایتان ارسال شده است بازگشت داده شده باشد و ...) مبلغ شما نهایت تا ۷۲ ساعت کاری به حساب شما عودت داده خواهد شد در غیر این صورت از پس گرفتن محصول معذور هستیم، همچنین هزینه ارسال محصول در این مورد به عهده‌ شماست.

تعویض و مرجوع محصول زده دار:

تیم پردازش سفارشات سارمو استایل همه محصولات رو قبل از ارسال از نظر سالم بودن چک میکند اما به هر دلیلی ممکنه یه وقتایی پیش بیاد که محصول دچار زدگی باشه. تو این شرایط شما بسته رو برمی‌گردونید و هزینه این برگشت هم به عهده ما هستش و ما کالای سالم رو برای شما ارسال می‌کنیم. هزینه تمام امورات مرجوع در این حالت نیز به عهده مجموعه سارمو استایل می باشد.

توجه: تیم پشتیبانی سارمواستایل تنها در صورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را می‌پذیرد که عدم تطابق و یا ایراد کالا از سمت این تیم تایید شود.

توضیحات تکمیلی شرایط مرجوعی محصولات

1. در صورت مشاهده ایراد و زدگی در محصولات:
محصولاتی که خریدار بعد از تحویل، متوجه زدگی و یا ایراد در ظاهر آن می شود، می بایست تا مدت 24 ساعت پس از تحویل، به تیم پشتیبانی مجموعه سارمواستایل اطلاع داده شود تا پس از تایید ایراد مربوطه، نسبت به برگشت محصول اقدام شود. (لازم به ذکر است که زمان تحویل نیز بر مبنای زمان تحویلی که در سایت اداره پست قرار دارد لحاظ میشود.) و پس از تایید تیم پشتیبانی، محصول را به همان صورت بدون بوی بدن ، عطر و شستن به همراه لیبل متصل شده به محصول ارسال کند و تمامی هزینه های مربوطه به مشتری عودت داده شود.
تبصره 1
نحوه بازگشت محصول در قسمت آخر همین قوانین توضیح داده شده است.
تبصره 2
اگر طی 24 ساعت خریدار عزیز ، مورد را به هر دلیلی به تیم پشتیبانی اطلاع ندهد، محصول شامل مرجوعی نمی باشد.

2. در مورد سایز بندی محصولات:
در مورد مسائل مربوط به سایزبندی محصولات، تمامی محصولات موجود در سایت دارای جدول سایز مخصوص به خود می باشند تا مشتریان محترم قبل از خرید بتوانند به راحتی سایز مورد استفاده خود را تشخیص داده و محصول را انتخاب نمایند. همچنین تمامی اندازه گیری های محصولات بصورت عادی و با سانتی متر خیاطی انجام شده که در قسمت آخر توضیحات در جدول سایزبندی برای هر محصول گذاشته می شود.
ولی به دلیل برش در تعداد بالای پارچه، امکان اختلاف اندازه بین 2 الی 3 سانت وجود دارد که امری طبیعی بوده و تغییراتی در سایز محصول ایجاد نمی کند.
درصورتی که این اخلاف اندازه بیشتر از 3 سانت باشد، خریدار محترم موظف می باشد پس از اطمینان حاصل از مغایرت، طی 24 ساعت از تحویل محصول، به تیم پشتیبانی مجموعه سارمواستایل اطلاع دهد و پس از بررسی کارشناس مربوطه در صورت صحیح بودن، تمامی هزینه های مربوطه به مشتری عودت داده می شود درغیر اینصورت مسئولیتی برعهده این مجموعه نمی باشد.
تبصره 3
تمامی محصولاتی که حالت فری سایز دارند هم دارای جدول سایز مختص به خود می باشند. بدیهی است که این سبک محصولات به نسبت سایز برای سایزهای مختلف آزاد تر و جذب تر می باشند.
تبصره 4
لازم به ذکر است که زمان تحویل نیز بر مبنای زمان تحویلی که در سایت اداره پست قرار دارد لحاظ میشود.

3. در مورد جنس پارچه
در مورد جنس و کیفیت پارچه، مجموعه سارمواستایل تمام تلاش خود را دارد که با تولید محتوای دقیق (فیلم و عکس) در سایت و صفحه اینستاگرام، نوع پارچه و کیفیت محصول را به مشتریان عزیز نشان دهد و همچنین در قسمت توضیحات محصول هم بطور کامل در مورد آن توضیح داده است که خریدار محترم موظف است قبل از خرید آن را مطالعه و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهد.
درصورت مغایرت جنس پارچه با کالای خریداری شده، مشتری عزیز موظف است طی 24 ساعت پس از تحویل کالا، به تیم پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد تا مورد بررسی قرار بگیرد.

تبصره 5
در صورت عدم آشنایی مشتری عزیز با جنس محصولات مجموعه سارمواستایل، مشتری موظف است قبل از خرید تمامی اطلاعات مربوط به پارچه از قبیل جنس، کیفیت و ویژگی های آن را به دست آورد و سپس اقدام به خرید نماید.
تبصره 6
در صورت عدم آگاهی در مورد اجناس و کیفیت پارچه می توانید قبل از خرید، از تیم پشتیبانی مجموعه سارمواستایل اطلاعات مورد نظر را به دست آورید.

4. در مورد رنگ محصولات
درمورد رنگ محصولات موجود در سایت، تیم مجموعه سارمواستایل همیشه در تلاش است تا عکس های موجود در سایت بالاترین میزان تشابه با خود محصول را داشته باشند اما بنا به صفحه نمایشگرهای مختلف و زاویه نور همیشه امکان مقداری اختلاف رنگ وجود دارد لذا در مورد مشکلاتی که مربوط به این مسئله می باشد تنها مواردی مورد قبول می باشند که این اختلاف رنگ بسیار واضح ( بالای 20% اختلاف رنگ ) و قابل تشخیص باشد به نحوی که رنگ کاملا متفاوت باشد. در سایر موارد متاسفانه این مجموعه به دلایل ذکر شده نمیتواند نسبت به برگرداندن محصول اقدامی انجام دهد
تبصره 7: خریدار محترم موظف است تمامی موارد فوق را ظرف مدت 24 ساعت پس از تحویل گرفتن محصول به تیم پشتیانی سارمواستایل اطلاع دهد لطفا پس از تحویل از اداره پست، از سالم بودن محصول خود اطمینان حاصل نمایید.

تبصره 8 : محصولاتی که در شرایط فروش ویژه و تخفیف یا بعنوان محصول حراج خورده خریداری شود شامل شرایط تعویض کالا نمی باشد.

نحوه بازگشت کالا:
خریدار محترم موظف می باشد در اولین فرصت و با پست پیشتاز نسبت به برگشت کالای مرجوعی به آدرس مجموعه (تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیرطوسی،‌نبش کوچه گیتی، پلاک ۲۳۱، واحد ۲) اقدام کند. لازم به ذکر است که محصولات می بایست به وسیله سرویس پست پیشتاز برای این مجموعه ارسال شود.
توجه: بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به تیم پشتیبانی و تایید آنان امکان پذیر می باشد. هرگونه هزینه و طبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده خریدار می باشد.

مالکیت و حق انتشار:

تمام مطالب در دسترسی که از طریق هر کدوم از سرویس‌های خدماتی ما در اختیار عموم قرار می‌گیره، مثل لوگو، تصویر محصولات، داده‌ها، متن و ... جزئی از اموال مجموعه سارمو محسوب میشه و هرگونه استفاده‌ای از اون‌ها، بدون کسب مجوز متنی، پیگرد قانونی داره.