سوالات متداول سارمو استایل

بعد از ثبت سفارش چقدر طول می‌کشه تا بسته به دستم برسه؟

به محض اینکه سفارشت رو تو سایت ثبت کنی، وارد سیستم ارسال سفارشات سارمو می‌شه. نهایتاً تا ۴۸ ساعت بعد، تیم پردازش سفارشات بسته‌ت رو آماده و ارسال می‌کنه. زمان رسیدن سفارشت بستگی به روش ارسالی که موقع پرداخت انتخاب کردی داره:
     • سارمو اکسپرس (فقط برای تهران): بسته‌ت بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به دستت می‌رسه.
     • پست پیشتاز: حداکثر تا ۷ روز کاری طبق زمان‌بندی اداره پست.
     • پست ویژه: بین ۲ تا ۳ روز کاری طبق پروتکل اداره پست.
     • ارسال فوری: همون روز و با هماهنگی قبلی (بعد از ثبت سفارش، با پشتیبانی تماس بگیر برای هماهنگی ساعت ارسال).
نکته: در جشنواره‌ها و کمپین‌های خاص، به خاطر حجم زیاد سفارش‌ها، ممکنه ارسال طبق برنامه‌ای که تو پیج اینستاگرام اعلام می‌کنیم، انجام بشه.

هزینه ارسال چقدره؟

اگه ۳ محصول یا بیشتر بخری، ارسال رایگانه! ولی اگه کمتر از ۳ محصول سفارش بدی، هزینه ارسال بستگی به روش انتخابیت داره. موقع پرداخت، می‌تونی هزینه ارسال هر روش رو ببینی و انتخاب کنی.

اگه تو جشنواره آفبوم سفارش بدم، کی به دستم می‌رسه؟

به خاطر حجم بالای سفارشات، پردازش سفارش‌ها تو جشنواره آفبوم بین ۱ تا ۵ روز کاری طول می‌کشه. بعد از آماده‌سازی و بسته‌بندی، سفارشت بر اساس روش ارسالی که انتخاب کردی، تحویل پست، سارمو اکسپرس یا ارسال فوری می‌شه.
مطمئن باش که سارمو تمام تلاشش رو می‌کنه تا بسته‌ت رو سریع و دقیق به دستت برسونه!

اگه محصولی که خریدم، مطابق سلیقه‌م نبود، می‌تونم تعویض یا مرجوعش کنم؟

بله! اگه بعد از دریافت سفارش، ازش خوشت نیومد، تا ۲۴ ساعت کاری فرصت داری که درخواست مرجوعی بدی.
شرایط مرجوعی:
• محصول نباید استفاده شده باشه.
• باید تو همون ۲۴ ساعت اول، با پشتیبانی سارمو هماهنگ کنی و بسته رو برگردونی.
برای اطلاعات بیشتر درباره تعویض و مرجوعی سلیقه‌ای، قسمت قوانین سایت اینجا را مشاهده کنید.

اگه محصول ایراد یا زدگی داشته باشه، چیکار کنم؟

ما تمام تلاشمون رو می‌کنیم که محصول سالم و بی‌نقص به دستت برسه، ولی اگه مشکلی داشت، تا ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت سفارش با پشتیبانی تماس بگیر و مشکل رو گزارش کن. بعد از هماهنگی، بسته رو برای دفتر مرکزی سارمو بفرست. تیم پردازش سفارشات، موضوع رو بررسی می‌کنه و برای تعویض یا عودت وجه باهات تماس می‌گیرن.

چطور سایز مناسبم رو انتخاب کنم؟

برای اینکه سایز درست رو انتخاب کنی، تو صفحه هر محصول، راهنمای سایز قرار دادیم. سعی کردیم تمام اطلاعات موردنیاز رو برات بذاریم، ولی اگه باز هم مطمئن نبودی، خیالت راحت! اگه محصول مناسب نبود، تا ۲۴ ساعت کاری می‌تونی درخواست تعویض یا مرجوعی سلیقه‌ای بدی.

چطور می‌تونم با پشتیبانی سارمو تماس بگیرم؟

برای پیگیری سفارش‌ها:
• شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۰ تا ۱۸: 📞 ۰۲۱-۲۸۴۲۰۳۳۸
• واتساپ (شنبه تا چهارشنبه): 📱 ۰۹۳۶۴۲۴۵۴۸۰
• در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل: از طریق دایرکت اینستاگرام به آیدی sarmostylee (از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب)
برای مشاوره خرید:
• دایرکت اینستاگرام: sarmostylee (۱۰ صبح تا ۱۲ شب)
• واتساپ: ۰۹۳۳۰۴۲۱۸۴۳ (۱۰ صبح تا ۱۲ شب)

آیا امکان خرید حضوری هست؟

فعلاً فقط فروش اینترنتی داریم، ولی به زودی امکان خرید حضوری هم فراهم می‌شه. منتظر اخبار جدید از طریق پیج اینستاگراممون باشید! 🎉